الأمل
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الأمل

منتــــــــــــــــــــديات الأمــــــــــــــل

البوابةالرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

الوسيم الشرير و الطيب القبيح ؟؟؟؟

كاتب الموضوعرسالة
سما2000

سما2000

الوسيم الشرير و الطيب القبيح ؟؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: الوسيم الشرير و الطيب القبيح ؟؟؟؟   الوسيم الشرير و الطيب القبيح ؟؟؟؟ Icon_minitime21/10/09, 03:21 am

عايزة اتناقش معاكم اليوم فى موضوع مهم بيتأكد معايى كل يوم
نبتدى الحكاية من الاول
زمان واحنا صغيرين كنا نسمع فى الحواديت و نشوف فى افلام الكارتون و نقرا فى القصص المصورة ان الطيب بيكون وسيم لطيف المنظر خفيض الصوت رقيق (شكله يفتح النفس و مريح )
زي الاميرة الطيبة و الشاطر حسن و الجنية الطيبة ........
الوسيم الشرير و الطيب القبيح ؟؟؟؟ Mood13الوسيم الشرير و الطيب القبيح ؟؟؟؟ Mood13الوسيم الشرير و الطيب القبيح ؟؟؟؟ Mood13الوسيم الشرير و الطيب القبيح ؟؟؟؟ Mood13الوسيم الشرير و الطيب القبيح ؟؟؟؟ Mood6
أما الشرير فبيكون العكس
قبيح صوته عالى الفاظه فجه و منفر
زي امنا الغولة و التعلب المكار و الذئب المفترس و الشيطان نفسه كانوا دايما يصوروه بأقبح شكل ممكن قرون و شعر كثيف و عين حمراء .....

الوسيم الشرير و الطيب القبيح ؟؟؟؟ Mood16الوسيم الشرير و الطيب القبيح ؟؟؟؟ Mood16الوسيم الشرير و الطيب القبيح ؟؟؟؟ Mood8

و اما كبرنا مع الوقت
انا عن نفسى فضلت محتفظة بالصورة دى جوايا
صحيح اتصدمت اكتر من مرة فى اصحابى و الناس اللى حوالية لكن من سذاجتى
الوسيم الشرير و الطيب القبيح ؟؟؟؟ Mood25الوسيم الشرير و الطيب القبيح ؟؟؟؟ Mood24
كنت باعتبر دى استثناءات اللى بتاكد القاعدة
ومع الوقت لما اشتغلت و احتكيت بالناس لقيت
لقيت ان الشرير ممكن يبقى فى ثوب ملاك و يرميكى فى التهلكة بأجمل و أطهر ابتسامة و يدس لك السم فى العسل و تشربية و تقولى له ميرسى انت طيب خالص

وممكن ان الطيب يرتدى ثوب شرير و مزعج و منفر فى حين هو انسان طيب خالص لكن طريقته كده
الوسيم الشرير و الطيب القبيح ؟؟؟؟ Mood19الوسيم الشرير و الطيب القبيح ؟؟؟؟ Mood19الوسيم الشرير و الطيب القبيح ؟؟؟؟ Mood21

انا باكتشف كل يوم حوالى من اصحاب و زملاء و حتى ناس مقامهم كبير مواقف صادمة جدا لى
و حتى الtv
افتحى و شوفى الناس بتاكل بعضها ازاى بابتسامة جميلة

ممكن تشاركونى برأيكم فى الموضوع

الوسيم الشرير و الطيب القبيح ؟؟؟؟
صفحة 1 من اصل 1